divendres, 23 d’abril del 2021

SANT JORDI: declaració d'amor etern.



Sabíeu que jo celebre Sant Jordi tots els dies? 

La literatura forma part de la meua vida, tant com la família, el treball, les amistats, etc. 

M'alce del llit motivada perquè sé que llegiré, és la meua il·lusió, saber que en qualsevol moment obriré un llibre i em  deixaré portar per la seua història. 

No m'imagine la vida sense els llibres. De menuda els devorava, no hi havia prou matèria per a mi.  Les coses han canviat, evidentment, tinc més obligacions i menys hores per a llegir. Tanmateix continue descrivint-me com una lectora compulsiva. 

Llibreries i biblioteques són paradisos per a mi. Les preferisc mil vegades a altres botigues o establiments.

Si algú m'ha de fer un regal, ja sap que la millor opció és un llibre. "Abans que un perfum, una joia, un ramell de flors o una camisa, regaleu-me llibres", dic a qui tinc més confiança.

Soc qui soc gràcies a la literatura. La meua existència haguera sigut totalment diferent si no haguera descobert el plaer de la lectura i de l'escriptura. Totes necessitem sentir-nos especials i estar a gust amb nosaltres mateixes. A mi, les lletres em proporcionen la sensació de singularitat o d'identitat. 

Ho dic clarament: per a mi, un llibre és un talismà, un objecte de culte i d'estima.

"Paper i tinta,

blanc i negre.

Combinació alegre,

de qui estima

les lletres escrites"

(meu)


  


 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors