diumenge, 17 de febrer del 2019

L'èxit de Caterina Cremec

El persontge de Caterina Cremec va nàixer l'any 2006, fruit de la meua admiració per Bram Stoker i Edgar Allan Poe. Vampirs, vampires, homes llops, morts vivents, etc. havien de protagonitzar alguna de les meues obres sí o sí. Era una il•lusió i un deute. No imaginava que la història que vaig inventar tindria tant d'èxit! Va guanyar el premi Enric Valor de narrativa juvenil l' any 2007 , quan jo estava embarassada del meu fill menut. Va publicar-se per primera vegada l'any 2008 i va ser presentada en la Fira del Llibre de València. Ha sigut llegida per centenars de joves i adults. L'han recomanada instituts d'arreu de la nostra terra i fins i tot en la Universitat de València, on han escenificat el recorregut dels personatges per la ciutat.
Si em pregunten per què hem arribat a les 6 edicions, solament diré que el meu llibre ha enamorat el públic. Llegiu-lo i jutgeu-lo. Jo no sóc crítica literària, sinó autora.
Orgullosa i fan de Caterina Cremec, us recomane també la segona part: La venjança de Caterina. Perquè les coses bones venen de dos en dos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors