dissabte, 19 de gener del 2019

Ara que fa 40 anys que escric...

Voldria expressar totes les coses bones que m'ha aportat la literatura. Però en són tantes, que no podré. La literatura m'ha ensenyat a ser Lourdes Boïgues, la que els lectors coneixen i la que jo conec. Gràcies a les lletres, he aprés a valorar-me com a persona, a sentir-me especial. Cadascú té una forma de sentir-se diferent, únic... jo sóc autèntica gràcies a l'escriptura. Les lletres m'han consolat, m'han ajudat a créixer i superar-me, m'han acompanyat i guiat, m'han il·lusionat, m'han apassionat... De totes les circumstàncies que m'envolten, la literatura és l'única que mai m'ha disgustat, sinó tot el contrari. D'ella sempre he rebut alegria i satisfacció.
Així que gràcies, estimades lletres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors