divendres, 15 de gener del 2021

Una escriptora sempre escriu


Moltes persones em pregunten per què ja no escric. Doncs bé, he d'aclarir una cosa important: jo continue escrivint,  no he parat de fer-ho. 

És per això que tinc quatre obres acabades i inèdites: 

- Dibuixa'm el cos (novel·la per a públic adult)

- Granotes a l'assalt (novel·la infantil)

- En quin món vius (novel·la infantil)

- No em crideu! (novel·la juvenil)

A més a més, l'any passat vaig col·laborar en dos llibres de relats (juntament amb altres autors i autores) i vaig publicar un conte al llibre de festes del meu poble (a pesar que les festes no se celebraren). 

Com veieu, sóc tan prolífica com quan vaig començar. I què ha passat, doncs? Per què no podeu veure les novel·les que he creat durant els anys 2019-2020? Ha passat una pandèmia. El món sencer està trasbalsat i desbaratat, la literatura també. 

Sóc escriptora, no editora, per això no entraré en detalls que desconec. Cadascú fa el que sap. Però està clar que les empreses editorials han hagut de retallar el volum de llibres publicats. És molt  comprensible.

En qualsevol cas, que us quede clar que una escriptora sempre escriu, sempre té una obra entre mans o al cap. De fet, ja estic treballant en la pròxima: una novel·la històrica.

Tingueu present que no m'he rendit a les circumstàncies adverses, que espere amb paciència el moment que les meues criatures eixiran a la llum de les llibreries i biblioteques.

Força i salut, estimat públic!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors