Ones de calor, nits tropicals, calima, tronades, esclarits tèrmics... Ja tenim l'estiu ací!
Com diuen al meu poble: la calor i el fred no se'ls mengen les rates.
Cal afrontar les adversitats de la millor manera possible perquè moltes vegades no pots fer res més que resistir. I això inclou les adversitats climàtiques.
Ara toca buscar l'ombra, traure el ventall i beure molta aigua. Crema protectora i barret. Però també festes del poble, banys a la mar, excursions, migdiades i... lectures!
Recordeu que la Fundació Bromera ja ha posat en circulació la seua col·lecció de llibres en valencià. Enguany el tema central és Jaume I ( fa 750 anys que va morir).
El dia 18 de juliol podreu aconseguir TU EM VAS DONAR LA TERRA, sobre l'arribada del Conqueridor a la Valldigna. Endevineu qui l'ha escrit!
Sols heu d'anar al un quiosc i pagar un euro de més pel Levante-EMV.
Veieu com l'estiu té coses bones?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada