dimarts, 23 de juny del 2026

Les coses bones de l'estiu

Ones de calor, nits tropicals, calima, tronades, esclarits tèrmics... Ja tenim l'estiu ací!

Com diuen al meu poble: la calor i el fred no se'ls mengen les rates.

Cal afrontar les adversitats de la millor manera possible perquè moltes vegades no pots fer res més que resistir. I això inclou les adversitats climàtiques.

Ara toca buscar l'ombra, traure el ventall i beure molta aigua. Crema protectora i barret. Però també festes del poble, banys a la mar, excursions, migdiades i... lectures!

Recordeu que la Fundació Bromera ja ha posat en circulació la seua col·lecció de llibres en valencià.  Enguany el tema central és Jaume I ( fa 750 anys que va morir).

El dia 18 de juliol podreu aconseguir TU EM VAS DONAR LA TERRA, sobre l'arribada del Conqueridor a la Valldigna. Endevineu qui l'ha escrit!

Sols heu d'anar al un quiosc i pagar un euro de més pel Levante-EMV.

Veieu com l'estiu té coses bones?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors