divendres, 5 d’abril del 2019

A llegir, que és abril!



Estimat públic,
Per a mi, ja fa molts anys que el mes d'abril és el mes dels llibres. Els col·legis i instituts celebren trobades i sessions d'animació lectora i em conviden a acudir. Aquest any, he estat a Alcàsser de moment i també aniré a Barx, Alzira, a Picanya, al C.P. Serreries (de València)... i segur que a altres.
També està la Fira del Llibre de València, on no falte com a a autora des de l'any 2005. Tota una experiència! Reconec que no és fàcil competir amb tants autors i autores, però paga la pena. Encara que acabes el dia havent venut tres llibres.
I encara he de confessar que, com a lectora, no sé que em passa amb l'entrada de la primavera. M'agafa un desfici literari que m'arrossega a comprar llibres, sempre dic que m'he de controlar però... hi ha vici més sa que la lectura? No ho crec! Doncs a llegir que són dos dies.
Com trac temps per a escriure?, em pregunten moltes persones. Exactament no ho sé, escric quan puc, sempre hi ha un moment per a fer allò que t’agrada. Ara mateix estic acabant una obra diferent a totes les que he treballat, es tracta d’una comèdia amb regustos amargs, un conte per a adults. No puc assegurar si alguna editorial tindrà la valentia de publicar-la ni si l’obra assolirà l’èxit d’altres llibres que he escrit. En fi, m’abellia fer una gamberrada, un gir en la meua trajectòria i ja veurem com resulta la cosa.
Després vindran altres obres, perquè d’idees, me’n sobren. «El meu cos és un pou de paraules que malden per eixir-ne», deia Montserrat Abelló. Ah, admirada autora, a mi em passa igual.
Tingueu un mes d’abril molt literari i aprofiteu la llum que ens inunda per a gaudir de lletres i aventures.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors