dijous, 14 de juny del 2018

"La revolta d'Adam" al Monestir de la Valldigna

Hi ha esdeveniments que et marquen la vida. La presentació del meu  llibre en el Monestir de Santa Maria de la Valldigna ha sigut un d'eixos moments màgics. Acompanyada de Víctor Mansanet, Núria Sendra i un públic meravellós, vaig estar parlant de la meua primera obra de ciència ficció, en homenatge a tants autors i autores que han fomentat el meu amor per aquest gènere. Per a més alegria, els meus tres fills van recitar poemes de Miquel Martí i Pol i de Vicent Andrés Estellés. Tampoc van faltar els efeces audiovisuals, una mica casolans però molt treballats.
 Aquella xiqueta simatera  que un dia somiava en cavallers, batalles, monjos i tresors a la porta del monestir, i que volia ser escriptora, ha vist realitzada la seua il·lusió.
Sempre afirmaré que la literatura és la meua passió, com també afirme que el meu cor pertany a Simat, a pesar de viure en València (una ciutat acollidora i fantàstica per a viure, per cert).
No falten projectes nous, idees que volen sortir a la llum, històries a punt de ser contades... però "La revolta d'Adam" sempre serà especial per a mi degut a dos fets excepcionals: haver guanyat el premi Enric Valor 2017 i haver sigut presentat en el meu estimat Monestir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors