dijous, 30 de maig del 2013

Visita al Col·legi Doctor Barcia Goyanes



 
El dia 20 de maig vaig estar amb els alumnes de 5é del Col•legi Doctor Barcia Goyanes, de València. Els xiquets i les xiquetes m’han promés que el proper curs es llegiran “La mascota que no existia”. Jo els vaig contar com va em va venir el “vici” d’escriure i els vaig parlar dels meus llibres, ells van fer-me moltes preguntes i suggeriments interessants. Finalment vaig proposar-los participar en el concurs “Crea la teua mascota que no existeix”. Els dibuixos presentats foren excel•lents, demostraven imaginació i talent, personalment crec que del Col•legi Doctor Barcia Goyanes eixiran bons artistes. Estava clar que tots no podien guanyar i, al capdavall, un jurat imparcial ha decidit atorgar el premi a Àlex, per la seua obra anomenada Cornomam. Enhorabona! Des d’ací, no solament vull donar les gràcies als xiquets i les xiquetes del Col•legi, sinó també a la seua professora, Isabel, per la seua important tasca i pel seu amor a la literatura. Envie una abraçada enorme a tots ells: Isabel, Rayan, Guillem, Nerea, David, Javi, Ingrid, Mario, Hugo, Maria... Espere que algun dia em torneu a convidar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors