dimecres, 24 d’abril del 2013

DIA DEL LLIBRE AL COL·LEGI SAN JOSÉ PATRONATO

El  23 d'abril vaig celebrar el dia del llibre amb els alumnes del Col·legi San José Patronato de Tavernes de la Valldigna. Hi ha millor manera de celebrar Sant Jordi? Estic segura que no. Els alumnes del centre van  mostrar en tot moment una curiositat i unes ganes de saber increïbles. Voluntariosos i simpàtics, em feren preguntes realment intel·ligents, participaren en una sessió de lectura conjunta i em feren comentaris molt interessants. Va ser una experiència  bonica i ja els vaig dir que estic disposada a repetir-la quan vulguen. Quant als professors, a banda de ser grans professionals, també es comportaren amb simpatia i amabilitat. Gràcies a tots vosaltres per convidar-me i espere que no siga la darrera vegada. Gràcies especialment  a Joan, Nerea, Àngela, Zulema, Ainhoa, Josep, Estrella i tans altres lectors que no faltaren a la cita amb la literatura. Fins prompte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors