divendres, 23 de novembre del 2012

UN COL·LEGI DE SUPER-HEROIS I MÀQUINES PRODIGIOSES

El dia 21 de novembre vaig estar de visita al col·legi Les Comes de L'Alcúdia. Els alumnes de 5é i 6é s'havien llegit els llibres "Estel estel·lar", "Estel i els àngels" i "La màquina i els somnis". A l'entrada del col·legi  van col·locar una enorme pancarta de benvinguda que ja em va deixar prou emocionada, però l'estada fou molt millor. Resulta que als xiquets i les xiquetes de Les Comes els agradaria tenir super-poders estel·lars: volar, llegir els pensaments dels demés, llançar foc per la boca (que no pels queixals), moure objectes amb la ment, tenir memòria fotogràfica, ser molt forts i ràpids... I que voldrien inventar màquines tan prodigioses com les de Leonardo da Vinci per a convertir la fruita en llepolies, arribar volant al col·le, fabricar diners i pensaments, fer els deures...
En fi, vaig quedar meravellada amb la imaginació dels xiquets i xiquetes de L'Alcúdia que, a més a més, em feren un fum de preguntes interessants. Fou un plaer xarrar amb ells i espere que algun dia em tornen a convidar al seu col·legi.
Des d'ací done les gràcies a Fàtima, Jery, Helena, Marc, Borja, Jose, Amin, Sebastian, Josep, Francisco, Toni, Clara... per ser tan super-poderosos i somiadors com els personatges dels meus llibres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors