dissabte, 17 de setembre del 2022

Records de setembre

Setembre, has vingut i quasi que ja te'n vas. Molt calorós les primeres setmanes, sembla que ja vulgues refrescar. I aixina refresques també la nostra memòria.

Recorde quan era menuda i anava a l'escola de Simat. A finals d'agost ja esperava el retorn a les aules. Sobretot, per la compra dels llibres i del material escolar. Quina il•lusió estrenar llàpis, retuladors, compassos i... manuals. Quina olor de llibre nou!

No era una estudiant model, els primers anys de l'EGB (actual ESO) em despistava sovint i no atenia les explicacions dels mestres. També em va costar aprendre a llegir i escriure. Uf, les sumes i restes.

Però... ah, setembre i el començament del curs! Mai vaig sofrir trauma post-vacacional.

Passaren els anys i la literatura em va reconciliar amb el sistema educatiu. La biblioteca va ser altre motiu per a desijar l'inici del curs. 

I, per descomptat, les meues amigues. Retrobar-me amb les que tornaven d'estiuar a la muntanya o la platja. Perquè jo passava les vacances al poble i enyorava els jocs amb la colla.

En fi, ara setembre no és igual. Però els records sempre queden. Bonics.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors