dijous, 21 de maig del 2020

Confessions

Algunes persones es preguntaran perquè vaig deixar d'escriure els relats del confinament. La raó és que les xarxes socials estaven saturades d'històries, acudits, ocurrències, vídeos... i un llarg etcètera de soroll ambiental que em van col•lapsar. Simplement això. Vaig deixar fer als altres i em vaig recollir per a suportar una de les èpoques més complicades de la meua vida i sobretot de la història de la humanitat del darrer segle. Recolliment, tristesa, confusió, reflexió...
I ara per fi he tornat a escriure. Es tracta d'una novel•la adreçada al públic infantil, amb qui sempre m'he sentit molt a gust. Xiquets i xiquetes que miren el futur amb els ulls brillants.
Amb més tranquil•litat i esperança, sense la immediatesa i la pressa que demanen les xarxes socials... les meues lletres i jo caminem de nou.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors