dilluns, 20 de febrer del 2017

TU T'HO PERDS, JULIVERT: Entrevista a Alzira Ràdio

Sempre m'ha agradat el contacte personal amb els meus lectors i les meues lectores, però si damunt el contacte es transforma en una entrevista a la ràdio, la satisfacció és molt més gran. El públic infantil és curiós, agraït i participatiu. Però, a més a més, és crític i no dubta a dir la veritat, per crua que siga.
A Ràdio Alzira, hi ha un programa anomenant CAVALLET DE CARTÓ que s'emet els dissabtes pel matí a càrrec de Salva, un mestre excepcional, i els seus alumnes locutors Joan i Nora del col·legi de Rafelguaraf. Amb el patrocini de l'editorial Bromera, em van entrevistar i vaig estar acompanyada dels alumnes del Col·legi L'Alborxí, d'Alzira: Mireia, Aitana i Jose. El tema triat era el meu llibre TU T'HO PERDS, JULIVERT!. Va ser tota una experiència, per a mi i per als xiquets i les xiquetes.
Acitivitats com esta haurien de ser més freqüents, anomenades i promocionades per les autoritats culturals, perquè fomenten la lectura i la facultat oratòria dels nostres menuts (que han de perdre la por a parlar en públic).
Gràcies a tots els que han fet possible aquesta iniciativa. Gràcies a Salva, Joan, Nora, Maria, Josep-Antoni Fluixà, Mireia, Aitana i Jose.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors