dimarts, 3 de gener del 2017

LLIRIS PICÓ I L'ESTRANYA QUE HABITA ELS MEUS SOMNIS

Lliris Picó és una fíl·lóloga excel·lent, a més d'una escriptora que ha guanyat diversos premis. Per això em complau que haja fet una crítica literària sobre la meua darrera obra. Ella afirma que el meu llibre trenca tòpics i obri les ments. Amb això jo ja en tindria prou, però Lliris continua dient que l'argument és inquietant i que la trama enganxa des de les primeres pàgines. També afirma que convida a la reflexió perquè tracta temes com les noves situacions familiars, la immigració o l'assetjament escolar. A banda d'això parla de sentiments com l'amor, l'amistat, els prejudicis socials... I recomana l'obra perquè opina que contribuirà a la formació dels futurs lectors adults. Diu que és un bon regal per als Reis Mags.
Gràcies, Lliris, per tindre una visió tan constructiva de L'ESTRANYA QUE HABITA ELS MEUS SOMNIS. Creu-me si et dic que durant el procés d'escriptura del meu llibre, hi he posat la meua ànima, que he gaudit i que el meu propòsit era que els lectors gaudiren tant com jo. Amb això ja em conformava; però si tu dius que és una bona obra, jo em sent satisfeta i contenta d'haver-ho aconseguit.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors