dijous, 18 de juny del 2015

Julivert al Grau de València!

Els alumnes de 5é de Primària del Col·legi El Grau, de València, s'han llegit "Tu t'ho perds, julivert!". Ahir els vaig visitar per a parlar de donyets, magues i coses que es perden. Fou una visita molt interessant, quasi màgica, per a tots nosaltres. Els alumnes sentien curiositat per conèixer detalls de la meua carrera literària, el procés de creació del llibre, els meus gustos i aficcions, etc. Jo vaig contestar la seua entrevista amb molt de gust perquè m'agrada estar amb contacte amb els meus lectors i lectores. Després confeccionàrem uns punts de lectura amb imatges del llibre "Tu t'ho perds, julivert!" i finalment ens férem fotos per a immortalitzar un moment tan important. Un dels alumnes em va regalar un dibuix anomenat EL PLAER DE LLEGIR, cosa que em va arribar al cor. Gràcies a Pau, Pablo, Mónica, Maria, Melanie, Jonathan, Hadi i a la resta de la colla de 5é de Primària. També gràcies a la seua mestra, a qui li diuen Lourdes, com jo. Sou una gent molt simpàtica, espavilada i amable. Espere tornar a visitar-vos altra vegada. Amb un públic com vosaltres, dóna gust escriure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors