dilluns, 19 de gener del 2015

Donyets i magues al Col·legi Públic L'Amistat

El dia 15 de gener per la vesprada vaig anar al Col•legi Públic L’Amistat, de València. Els alumnes de 5é de Primària s’havien llegit “Tu t’ho perds, julivert!” i em van convidar a fer-los una visita. Em van rebre amb una pancarta de benvinguda pintada a la pissarra, un detall preciós que em va emocionar. Com que sentien curiositat, van fer-me preguntes sobre l’obra i sobre la meua trajèctoria. Després vam realitzar un taller de marcapàgines, vam jugar a les frases perdudes i vam escriure cartes a la Maga Trobalina per a demanar-li coses que havíem perdut. Finalment, em van regalar un quadern de finals alternatius (realment interessant) i un mural de títols xulíssim. Els dos obsequis van fer-me molta il•lusió, els guardaré com si foren el tresor de la maga.

Des del meu bloc done les gràcies a David, Clara, Marina, Manel, Alice, Ainhoa, Tania, Sandra, Edu, Adrián, Daniela i Violeta. Per haver-me acollit tant bé com els peluixos del meu llibre a Pau. Pels regals. I, sobretot, pel seu interés, la seua simpatia i l’amabilitat que em demostraren.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors