divendres, 19 de desembre del 2014

Una mascota al Col·legi Públic Professor Ramiro Jover

Dimcres, 17 de desembre, vaig estar al Col·legi Professor Ramiro Jover, de València. Els alumnes de cinquè s'havien llegit "La mascota que no existia" i m'havien convidat a fer-los una visita. A tothom li havia agradat el llibre i estaven molt contents de rebre'm. Em feren moltes preguntes curioses i comentaris interessants que vaig contestar de bona gana, puix que el contacte amb els lectors és la millor experiència que puc tenir com a autora. A més, van participar en el concurs INVENTA LA TEUA MASCOTA i els dibuixos han sigut de molta qualitat, em costarà triar el guanyador o guanyadora. Gràcies per la vostra simpatia i amabilitat, espere tornar a veure-vos.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Col·laboradors